Obchody zdravé výživy dnes promlouvají do rozhodování, jak se rozumně stravovat, významnou měrou. Stačí se porozhlédnout na internetu a zadat například do vyhledávače klíčová slova „e-shop zdravá výživa“ a objevíte tu velký počet obchodů a obchůdků, které se zaměřují na velmi široké spektrum výrobků. Mnoho lidí dnes zajímá, zda konzumují potraviny bez GMO, bez rafinovaného řepného cukru, bez konzervantů a barviv a vyhledávají mnoho alternativních zdrojů výživy, aby tím posílili zdraví v rámci prevence či léčby. Prodejci zdravé výživy to ale nemají snadné.

Aby je zákazníci na internetu objevili, měli by se postarat nejen o funkčnost a přehlednost svého portálu, ale i o komunikaci s webovými vyhledávači. A k tomu slouží strategie SEO. V současné době se ale do vyhledávání na internetu zapojila i umělá inteligence skrze GEO – Generative Engine Optimization. Tento nástroj umožní lepší výsledky při vyhledávání umělou inteligencí a jestliže je GEO dobře ošetřeno, umělá inteligence vás může posouvat mezi důvěryhodné autority co nejvíce do popředí. Pro majitele obchodů se zdravou výživou (a nejen pro ně) má svůj význam uvažovat i o zařazení PPC reklamy pro Microsoft Ads.

Microsoft Ads PPC je určena zákazníkům, kteří používají standardní nástroje společnosti Microsoft, jako je vyhledávač Bing, Microsoft Edge, MSN a samozřejmě i LinkedIn. S veškerými strategiemi SEO, GEO a Microsoft Ads mohou být nápomocní profesionálové, kteří se postarají o to, aby byl webový portál na špičce mezi konkurencí a aby se neztratil v internetovém „mraveništi“. Propagace na internetu je zkrátka mocným nástrojem a mnoho zákazníků dnes vyhledává různé služby a prodej zboží právě zde. Internet umožňuje vyhledávat a porovnávat mnohdy i to, co byste v kamenných prodejnách vyhledávali s většími obtížemi. Anebo byste tu nenalezli vůbec.