Tento systém totiž přináší více potíží, nežli by měl nějaký přínos. Tedy, pokud to bereme z pohledu řidiče nebo majitele automobilu jako takového. Tato vymyšlenost je totiž napojena na centrální počítač, který v autě řídí více věcí. A protože vykazuje chyby, tak počítač vypisuje chybové hlášky. A to je to, co řidiči leze dost krkem a hodně na to nadává. To se není vůbec co divit, ono je to někdy opravdu o nervy. Není tedy potom divu, že v servisu požadují deaktivaci celé této podivnosti. Vždy je jim vyhověno. Ne každá dobře myšlená věc také v praxi dobře dopadne. Lidstvo se dopustilo snad miliardy omylů a ještě dopustí.

AdBlue je jedním z nich. Nebudeme to zde rozebírat do detailu, ale aut bez této věcičky jezdí stále více a více. A do toho nám nad hlavami létají tisícovky letadel. Kolik zplodin asi vyrobí oni? A kolik množství obřích lodí po všech mořích? Aby vůbec AdBlue fungovalo, musí se v motoru dosahovat určité teploty a zase naopak, pokud klesne pod jedenáct stupňů, tato kapalina tuhne. Takže následují hlášky a počítač ani nedovolí nastartovat. A máte to.

Tento systém, kterému se AdBlue říká podle té kapaliny, kterou tam dáváte, což je třiceti dvou procentní močovina, tedy není bezchybný a je často vyžadována jeho deaktivace, jak výše psáno. Kdo chce mít nervy v pořádku, tak to udělá a technici musí také upravit software počítače. To je základní věc, protože on si musí myslet, že je vše při starém a vše šlape, jak má. Jízda se pak stává plynulejší, a dokonce se ušetří pohonné hmoty. Deaktivace AdBlue Kubota M5091 https://www.profi-chiptuning.cz/reference/2335-deaktivace-adblue-kubota-m5091 je jen dalším kamínkem, který zapadá do mozaiky. Všichni mají společnou věc, že nechtějí něco, co jim pije krev. A není se vůbec co divit. Pokud chcete také tento nesmysl deaktivovat, tak si klikněte na odkaz v tomto článku.